معرفی شرکت

شرکت در تاریخ ۱۳۷۸/۱۱/۲۵ با نام شرکت سرمایه گذاری سازمان بیمه خدمات درمانی (با مسئولیت محدود) به ثبت رسید و سپس در تاریخ ۱۳۷۹/۵/۲۹ به شرکت سهامی خاص تبدیل و در مورخ ۱۳۹۷/۴/۳۰ نام آن به شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان (سهامی خاص) تغییر یافته است.

شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، از نوع شرکت‌های سرمایه‌ گذاری چند رشته‌ای به شمار می‌رود که در حوزه‌های فناوری اطلاعات سلامت، بازار سرمایه، بازرگانی، تولید صنعتی دارو (از طریق شرکت تابعه) و سرمایه گذاری جسورانه فعالیت دارد.


فعالیت‌های شرکت

شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به عنوان عالی‌ترین مرجع سرمایه گذاری در سازمان بیمه سلامت ایران بوده و کارگزار این سازمان در حوزه‌های پروژه ملی پیاده‌سازی نسخ الکترونیک و خرید راهبردی تجهیزات پزشکی است. این شرکت با بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی ذینفعان، به دنبال ایجاد و افزایش درآمدهای پایدار و مطمئن بوده و به خلق ارزش سرمایه‌هایش در سبد کسب و کار خود اهتمام می‌ورزد. همچنین با ارزیابی هوشمندانه سایر حوزه‌های کسب وکار دارای بازدهی مطلوب، برای حفظ و ارتقای ارزش ذخایر وجوه و سرمایه‌های بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به ورود به حوزه‌های جدید و دارای توجیه سرمایه گذاری نظیر سرمایه گذاری جسورانه، اقدام می‌کند.

موضوع فعالیت

سرمایه‌گذاری و مشارکت در شرکت‌ها و موسسات و واحدهای اقتصادی و تولیدی و خدماتی و فناوری اطلاعات و یا ایجاد و تاسیس این‌گونه شرکت‌ها و موسسات به طور مستقیم، خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول، اخذ وام از موسسات دولتی و خصوصی (تحت نظارت بانک مرکزی)، اخذ و اعطای نمایندگی، فعالیت در حوزه فن آوری اطلاعات خصوصا سلامت الکترونیک و کارگزاری اجرایی در این حوزه، ایجاد شعبه در داخل و خارج از کشور و به طور کلی کلیه فعالیت‌های مجاز اقتصادی و بازرگانی سودآور به شرط شفافیت، قابلیت نقدشوندگی مطمئن و ایمن و نیز در راستای مسئولیت اجتماعی که مستقیم یا غیر مستقیم با فعالیت‌های فوق مرتبط باشد، به منظور حفظ ارزش وجوه و ذخایر سازمان بیمه سلامت ایران و در جهت اهداف سازمان بیمه سلامت ایران است.

جدول ترکیب سهام‌داران

ترکیب سهام‌داران شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به شرح جدول زیر است:



جدول سرمایه

جدول سرمایه شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به شرح زیر است: