نگار مدیریت محتوا
21-88755818
09123715341
info@negarcms.ir
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
سخن مدیرعامل
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره
معاونین و مدیران
مدیران عامل در گذر زمان
معرفی شرکت در یک نگاه
ماموریت و چشم انداز
نمودار سازمانی
شرکتهای تابعه
شرکت داروسازی فارماشیمی
شرکتهای در حال تصفیه
شفافیت عملکرد
صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالانه ۱۳۹۹
صورت مالی سال 1399
اساسنامه
فناوری اطلاعات سلامت
نسخه الکترونیک
معرفی
آموزش
سامانه
اپلیکیشن بیمه سلامت من
دانلود
سامانه خدمات شهروندی
بازار سرمایه
گزارشهای تحلیلی
منابع انسانی
اتوماسیون اداری
وب کارت
پست الکترونیک
فرصتهای شغلی
گالری
تماس با ما
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسب روز روابط عمومی:
روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است
تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1402 ساعت 15:50
|
کد : 20170
|
مشاهده: 12568
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: نقطه عطف پویایی و چابکی روابط عمومی ارتباط موثر با افکار عمومی، اتخاذ سیاستهای کارآمد سازمانی و گسترش حلقه ارتباطی با رسانهها است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات نوشت: «27 اردیبهشت ماه به نام روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است، روزی که باید به نقش اثرگذار و بی بدیل روابط عمومی در تغییر و تحولات سازمانی بیش از گذشته توجه داشت. بدون شک روابط عمومی اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه و پیشرفت در تمام ابعاد آن در روشنگری افکارعمومی است.
امروزه دنیای ارتباطات دچار تغییرات شگرفی شده که نسبت به ادوار گذشته قابل شرح و توصیف نیست، تولد شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال ارتباطات را در مسیر جدیدی قرارداده است که برای نیل به اهداف درون و برون سازمانی باید مورد توجه مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد. در حال حاضر اصحاب رسانه بیشترین ارتباط را با روابط عمومی سازمان ها داشته و روابط عمومی موفق و قدرتمند در گرو شفافیت در عمکلردها و اطلاع رسانی است، لذا نقطه عطف پویایی و چابکی روابط عمومی ارتباط موثر با افکار عمومی، اتخاذ سیاست های کارآمد سازمانی و گسترش حلقه ارتباطی با رسانه ها است.
در پیشرفت روز افزون ارتباطی عوامل مختلفی نقش دارند که توجه به سرمایه انسانی و دارای مهارت بالا و آکادمیک در روابط عمومی نیز جایگاه مهمی داشته و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.
اینجانب فرا رسیدن این روز را به فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه که با عملکرد علمی، کارشناسی و همچنین مشارکت منسجم خود سبب بهبود جایگاه این حوزه و به ارتقاء حوزه ارتباطات به عنوان یک رشته دانشگاهی کمک کردند، تبریک عرض نموده و برای تمامی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران آرزوی موفقیت دارم.»
http://ihiic.ir/news//20170
برچسب ها :
بیمه سلامت
,
سازمان بیمه سلامت ایران
,
دکتر محمد مهدی ناصحی
,
روابط عمومی
,
روز روابط عمومی
,
دکتر ناصحی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
سایر اخبار
روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است
تعهدات بیمه سلامت منجر به افزایش رضایتمندی مردم شده است
بیمه سلامت بیشتر از سایر بخشها در فناوری اطلاعات سرمایه گذاری کند
بیماران خاص پوشش بیمهای رایگان را از سامانه شهروندی بیمه سلامت دریافت کنند
اطلاعرسانی پیامکی بیمه سلامت درباره زمان اتمام پوشش بیمهای
اخبار شرکت
مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۲ شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان برگزار شد
آگهی مزایده عمومی فروش دو واحد مسکونی و یک واحد تجاری / نوبت اول
آگهی مزایده عمومی فروش دو باب واحد تجاری / نوبت اول
آگهی تمدید مزایده عمومی فروش یک دستگاه خودرو پژو پارس
آگهی تجدید مزایده عمومی فروش یک باب واحد مسکونی / نوبت اول
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز